اعتماد به نفس

self-confidence

آخرین بروزرسانی 15-6-1401

3 فایل

دقیقه +180

شاید بتوان اعتماد به نفس را مهمترین خصوصیت یک فرد برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت دانست. خصوصیتی کاملا درونی که با تاثیر پذیری از تجربیات گذشته، به شخص این امکان را می دهد که برای حرکت به جلو، به توانایی ها و استعداد های خودش اعتماد کند. یکی از راه های بالا بردن این حس درونی حیاتی، تاثیر بر ناخودآگاه فرد توسط موسیقی است. امروزه به کرات نتایجی مثبت و شگفت آور در تحقیقات از تاثیر امواج موسیقی درمانی بر خودباوری، عزت نفس و اعتماد به نفس توسط محققان به ثبت رسیده است. می توان با استفاده از موسیقی درمانی در کنار متد های دیگر رفتاری و روانشناختی، این قدرت درونی عظیم را به قله خود رساند و استوار تر از همیشه قدم برداشت. 

یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین این راه‌ها استفاده از موسیقی است. یک موسیقی اصولی می‌تواند به بهترین شکل عظمت شما را به خودتان دیکته کرده و شما را در مسیر اعتقاد و اعتماد به خودتان قرار دهد. این روش، راهی مطمئن و سودمند است که در جذاب‌ترین حالت ممکن شما را تحت تاثیر قرار داده و باعث بالارفتن اعتماد به نفس شما خواهد شد. یکی از بهترین نسخه‌های همین روش هم اکنون پیش روی شما است. شما تنها چند کلیک با یکی از موثرترین و بهترین راه‌های بالابردن اعتماد به نفس فاصله دارید. 

موسیقی درمانی به شما در باور خود و توانایی‌هایتان کمک خواهد کرد

خود را در موقعیت‌های مختلف قرار داده و با تمام توانایی‌های خود در آن‌ها حاضر شوید. خواهید دید که در این حالت، هیچ پستی و بلندی توان سکون و از پا انداختن شما را نخواهد داشت. همین تصویری که در حال حاضر در ذهن خود بیننده آن هستید و با تمام وجود به آن ایمان دارید، واقعیتی است که در زندگی‌تان جریان داشته و شما تاکنون از آن غافل بوده‌اید. این موسیقی با این روش، فقط و فقط واقعیت را به شما خاطر نشان خواهد کرد نه چیزی بیشتر از آن. همین درک واقعیت و ایمان و اعتقاد داشتن به آن، باعث بالارفتن اعتماد به نفس شما شده و شما را به بهترین شکل در رسیدن به اهداف‌تان کمک خواهد کرد.
#عنوان
--
0:00
/
گفتگو درباره این موضوع
دیدگاه خود را بنویسید

هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است. شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

اطلاع‌رسانی‌ها

فصل 6 زبان بدن شروع شد
فرمول ترفند و محتوای متنی ادغام شد
سرورها به اروپا منتقل شد ( سرعت بهتر با ip غیر ایران)

اطلاع رسانی و بروزرسانی‌ها در این صفحه قرار داده می‌شود

3174190

برای دسترسی باید اشتــراک ویــژه داشته باشید
اگر اشتراک دارید وارد حساب کاربری خود شوید.