تو ثروتمند زاده شده ای

 

 

 

فقط مشترکین ویژه به این بخش دسترسی دارند ،

برای تهیه اشتراک اینجا کلیک کنید

کتاب های بسیار متعدد و پرطرفداری از باب پراکتور منتشر شده است که اکثر چالش برانگیز و انگیزشی نوشته شده اند. قبلا کتاب الفبای موفقیت را از این نویسنده برای مطالعه کاربران عزیز در سایت قرار داده ایم و این بار یکی دیگر از آثار وی یعنی کتاب تو ثروتمند زاده شده ای را به علاقمندان تقدیم می کنیم.

 معرفی کتاب تو ثروتمند زاده شده ای

این کتاب شما را شیفته خودش می کند و شما را ترغیب می کند که آموزه های آن را در زندگی تان به کار گیرید. آموزه های این کتاب بسیار عملی و کاربردی هستند و می توانند برای هر کس در هر موقعیت و جایگاهی مفید باشند.

باب پراکتور در کتاب ثروتمند زاده شده‌ای!، شما را قدم‌ به‌ قدم به این کشف شگفت‌انگیز می‌رساند که موفقیت در دوردست‌ها نیست، بلکه در دسترس ماست و برای کسب آن فقط باید تکه‌های پازلِ موفقیت که زیر دست‌مان ریخته را کنار هم بچینیم.

همچنان که کتاب ثروتمند زاده شده‌ای! را می‌خوانید متوجه خواهید شد که مطالب موجود در آن برایتان آشناست. باب پراکتور (Bob Proctor) فقط مطالب را به‌نحوی کنار هم چیده و روشن کرده‌، که شما را قادر می‌سازد به مقاصدی دست یابید که همواره آرزو داشته‌اید. هر روزه در سراسر جهان، میلیون‌ها رویاپرداز بلیت‌های بخت‌آزمایی می‌خرند تا مگر شخصی به‌طور تصادفی اسم آن‌ها را در بیاورد و خوشبختی را به دامان‌شان بریزد! گویا این افراد هیچ‌وقت نمی‌خواهند درک کنند که پولِ بادآورده‌ای که در یک سینی نقره‌ای به آن‌ها تقدیم می‌شود، هیچ لذتی را برایشان به ارمغان نخواهد آورد. لذت واقعی زمانی حاصل می‌شود که خودمان پول درآوریم. از این گذشته، اگر حقایقِ این کتاب را از قبل می‌دانستید، یقیناً تا به حال رویاهایتان به واقعیت مبدل شده بود!

بگذارید کتاب ثروتمند زاده شده‌ای!، همچون چراغ علاءالدین آرزوهایتان را برآورده کند. اینک شما چیزی در دست دارید که در جستجویش بوده‌اید. این یک نقشه است؛ یک نقشه‌ی بسیار ساده که شما را از جایی که هستید، به مقصد مورد نظرتان می‌رساند. در واقع سادگی آن فریب‌دهنده است. اما فریب این سادگی را نخورید؛ زیرا هر فصل، ارایه‌دهنده‌ی ایده‌ای بسیار ارزشمند است. این ایده‌ها بسیار کارآمد هستند.

بخش مشاهده
گفتگو درباره این موضوع
دیدگاه خود را بنویسید

    سلام کتاب ها مستقیما دانلود میشن ، از فایل ها و داکیومنت های تلفنتون پیداکنید.

اطلاع‌رسانی‌ها

فصل 5 دوره زبان بدن پایان یافت

فصل 5 دوره زبان بدن اغاز شد

اطلاع رسانی و بروزرسانی‌ها در این صفحه قرار داده می‌شود

3174190

برای دسترسی باید اشتــراک ویــژه داشته باشید
اگر اشتراک دارید وارد حساب کاربری خود شوید.