بازسازی ذهن از جو دیسپنزا

12343423423 min

 

 

 

فقط مشترکین ویژه به این بخش دسترسی دارند ،

برای تهیه اشتراک اینجا کلیک کنید

بازسازی ذهن از جو دیسپنزا

در این دوره یادخواهید گرفت با تغییر افکار و پاکسازی ذهن زندگیه بدون استرس ،بیماری،درد و نگرانی رو تجربه کنید و از یک انسان معمولی به یک انسان فوق العاده تبدیل خواهید شد

 

در قسمت اول مجموعه تصویری Rewired شما با یافته های جدید علمی در مورد قدرت مغز، افکار و احساسات خود آشنا می شوید. ابتدا جو دیسپنزا در مورد تجربه خود در زمینه شفا یافتن با قدرت ذهن صحبت می کند که توانسته بدون هیچ گونه عمل جراحی، ستون فقرات خود را دوباره بازسازی کند و سلامت کامل خود را به دست آورد.

قسمت دوم دوره (تغییر زندگی تنها به وسیله ی افکار)

چگونه می توانیم از درد دیروز گذشته و به شادی های آینده ای جدید برسیم؟ با شکستن عادات خود قدیمی و ایجاد عادات جدید. جو دیسپنزا توضیح می دهد که چگونه می توان از حلقه تفکر اضافی خارج شد ، زیرا بدن می تواند در احساسات گذشته گیر کند. با آموزش این که بدن جدید چه حسی دارد ، یاد می گیرد که چگونه درد گذشته را رها کرده و در آینده ای مثبت تر زندگی را آغاز کنید.

هفته سوم دوره (توضیح کامل مراقبه،مدیتیشن)

دکتر جو دیسپنزا دیدگاه علمی جدیدی از مدیتیشن به عنوان ابزاری برای عبور از بدن ، محیط و زمان ، برای رسیدن به نقطه شیرین بودن در لحظه حال ارائه می دهد. ممکن است ما از چیزهایی که روزانه فکر می کنیم و احساس می کنیم آگاهی کامل نداشته باشیم. اما آنها هر آنچه را که انجام می دهیم و تجربه می کنیم کنترل می کنند. وقتی شروع به مراقبه کردن می کنیم ، دیوار بین ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه فرو می ریزد و به ما این امکان را می دهد که از افکار و رفتارهای خودکار خود آگاه شویم و تغییرات را ممکن می سازد. این به شما این قدرت را می دهد که بدن و ذهن را برای انسجام آموزش دهید و به شما انرژی لازم برای ایجاد آینده ای جدید را می دهد.

قسمت  چهارم دوره (غلبه بر استرس و خالق زندگی خود شدن)

می توان بر پیامدهای منفی استرس مزمن غلبه کرد. جو دیسپنزا بینش عمیق تری به ما می دهد که استرس در واقع چیست و چگونه اثرات طولانی مدت آن می تواند بر بدن و وجودمان تأثیر بگذارد. این در مورد یادگیری نحوه جابجایی بدن شما از سیستم عصبی سمپاتیک است که کنترل مبارزه و پرواز شما را به پاراسمپاتیک نشان می دهد که حالات آرام و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. نتیجه ما را از زندگی مداوم در وضعیتی که برای بقا تلاش می کنیم ، به شیوه ای از زندگی که ما خالق واقعیت خودمان هستیم ، سوق می دهد.

قسمت  پنجم دوره (تغییر امواج مغزی)

در این قسمت دکتر جو دیسپنزا فرمول ایجاد حالت موج مغزی منسجم ، یکپارچه و همزمان را ارائه می دهد تا بتوانید زندگی دلخواه خود را بدست بیاورید. او راه های ساده ای را با ما در میان می گذارد که می توانیم فراتر از خود و جهان فیزیکی حرکت کنیم ، به تجربه ای فراتر از واقعیت شناخته شده خود و اکنون به ابدی برسیم.

قسمت ششم دوره (برنامه ریزی مجدد ژن)

بازنویسی ژن هایتان ( رهایی از افکار و احساساتِ پوچ و مخرب مانند احساس گناه، ناتوانی، بی ارزشی، ترس و…) شما توانایی فوق طبیعی دارید که ژن های خود را به دلخواه برنامه ریزی مجدد کنید. این امر نه تنها بر سرطان و بیماری ها تأثیر می گذارد ، بلکه با افزایش طول تلومرها نیز طول عمر را افزایش می دهد.

قسمت  هفتم دوره (ذهن درمانگر)

سیستم عصبی شما می تواند یک داروخانه بزرگ باشد ، فقط به راهنمایی های مناسب نیاز دارد. بسیاری از آنچه ما در مورد سلامتی به آن اعتقاد داریم ، این است که ما به چیزی خارجی نیاز داریم تا بدن خود را به حالت سالم برگرداند. اما ، جو دیسپنزا نشان می دهد که ذهن مهمترین عنصر در سلامت بدن است. او نمونه هایی از نحوه کمک قدرت ذهن به افراد مبتلا به افسردگی ، درد و پارکینسون را به ما نشان می دهد. سپس کارهایی را که می توانیم انجام دهیم تا بین افکار و احساسات در بدن همسویی ایجاد کنیم واثرات شفابخش چشمگیری ایجاد کنیم.

قسمت  هشتم دوره (انسجام کوانتومی)

دکتر جو دیسپنزا واقعیتی را به ما معرفی می کند که افکار ما می توانند مستقیماً بر ماده تأثیر بگذارند. او به ما هشدار می دهد که نمی توانیم با حواس خود با این جهان تعامل داشته باشیم. بلکه باید ذهن تحلیلی را رها کرده و وارد یک حالت آگاهی خالص شویم ، جایی که می توانیم با میدان متحد کوانتومی ارتباط برقرار کنیم. اینجاست ، در ناشناخته ، جایی که همه احتمالات وجود دارد ، و ما می توانیم با شرایط ایده آل موجودی که می خواهیم تجربه کنیم ، هماهنگ شویم. او فرمولی برای ایجاد انسجام ، با نیت روشن و افزایش احساسات به ما ارائه می دهد ، بنابراین می توانید با میدان کوانتومی ارتباط برقرار کرده و واقعیت جدید خود را ایجاد کنید.

قسمت  نهم دوره (انسجام کوانتومی)

به مغز منسجم و قلب منسجم دست یابید تا از وجود خود در قلمرو فیزیکی فراتر بروید ، همانطور که توسط حس یا حواس چیزی را تجربه میکنید. جو دیسپنزا راز عبور از فضا زمان و حرکت به فضا-زمان را فاش می کند.

قسمت دهم دوره (غده صنوبری)

یک تجربه خارج از بدن یا یک لحظه عرفانی جهان بینی شما را برای همیشه تغییر خواهد داد. جو دیسپنزا گام هایی را اموزش میدهد که می توانیم برای کشف جهان ماورایی که فراتر از حواس ، با استفاده از قدرت غده صنوبری برداریم.

قسمت هفته یازدهم دوره (غده پینه آل و تعالی)

چگونه غده صنوبری می تواند یک تجربه ماورایی را القا کند؟ ما حتی به فرآیندهای مغز و شیمی عصبی که تجربیات ماورایی ایجاد می کند ، عمیق تر می رویم. ما قبلاً با حالات مختلف هوشیاری ، حالات موج مغزی و نقش صنوبر آشنا شده ایم. اکنون ، دکتر جو دیسپنزا توضیح می دهد که چگونه کاری که ما برای ایجاد انسجام در مغز و قلب انجام می دهیم تبدیل به رسیدن به لحظات متعالی می شود.

قسمت دوازدهم دوره (جابجایی در فضا و زمان)

سازنده زندگی بودن به جای قربانی بودن… چگونه می توانیم به جای قربانی بودن ، خالق واقعیت باشیم؟ خیلی اوقات ما تحت فشارهای عصبی روز خود قرار می گیریم و ما را در چارچوب باریکی از واقعیت حبس می کند. همگام سازی قلب و مغز به شما کمک می کند در مدیریت انرژی خود بهتر عمل کنید. دکتر جو دیسپنزا اسکن های مغزی واقعی افرادی را نشان می دهد که در حال تغییر مکان از فضا به زمان و فضا هستند.

قسمت سیزدهم دوره (آموزش ترمیم چاکراها با مدیتیشن )

از طریق چاکراها ، می توانید سیستم عصبی خودمختار خود را فعال کرده ، امواج مغزی خود را کند کرده و خود را دوباره سیم کشی کنید. و بعد از ترمیم چاکراها با خود جدید اشنا شوید.

بخش مشاهده
گفتگو درباره این موضوع
دیدگاه خود را بنویسید

    سلام لاگین نکردید وارد حساب کاربریتون بشید

    سلام و وقت بخیر
    خدا قوت
    اول بابت این دوره فوق العاده عالی ازتون ممنونم

    یه سوال داشتم فقط —> اینکه این دوره تمرین نداره ؟ (هرچند داخل دوره اشاره های کوچیکی شده) اما احساس میکنم یه چیزی هایی کمه
    ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید

    سلام سپاسگزارم از نظرتون ، متاسفانه این دوره تمرین نداره ، میتونید بجای این دوره ، دوره اصول فراوانی باب پراکتر یکی از بینظیر ترین دورهایی که میتونید شرکت کنید رو ببینید

    سلام با تشکر از اطلاع رسانیتون، لینک ها تصحیح شد.

    درحال بارگزاریست تا دقایق دیگر قرار خواهد گرفت

اطلاع‌رسانی‌ها

فصل 6 زبان بدن شروع شد
فرمول ترفند و محتوای متنی ادغام شد
سرورها به اروپا منتقل شد ( سرعت بهتر با ip غیر ایران)

اطلاع رسانی و بروزرسانی‌ها در این صفحه قرار داده می‌شود

3174190

برای دسترسی باید اشتــراک ویــژه داشته باشید
اگر اشتراک دارید وارد حساب کاربری خود شوید.