شروع فصل 7 زبان بدن با موضوع فضا و قلمرو

زبان‌بدن

برای خواندن دیگران آماده‌ای؟

قبل از شروع آموزش‌ها حتما این متن یعنی(توضیحات و راهنمای دوره زبان‌بدن) رو به صورت کامل بخونید اگر قصد داری از این متن رد بشی تمام دوره رو از دست دادی!

زبان بدن

سرفصل‌ها و دروس زبان‌بدن

برای مشاهده روی باکس کلیک کنید و از زیر منوی باز شده روی درس مورد نظر بزنید

white line
ما با بدنمان بلندتر از کلماتمان صحبت می کنیم!یادگیری زبان بدن می تواند به شما کمک کند تا احساسات پنهان دیگران را شناسایی کنید و حتی به شما احساس قدرتمندی، جذابیت و کاریزماتیک بیشتری بدهد.

کسب بهترین نتیجه

طی مشاهده دوره قسمت‌هایی وجود داره که ممکنه احساس کنید یادگیری اون‌ها ضروری نیست یا بهش علاقه ای ندارید و ازش رد بشید،این کار رو انجام ندید چون این دوره به شکلی طراحی شده که یک فرد معمولی به یک متخصص زبان بدن تبدیل شود بنابراین فقط روی مواردی که به ان علاقه دارید تمرکز نکنید!با پرش از درس‌ها و فصل ها درک درستی از زبان بدن پیدا نمی‌کنید و اون دانشی که روی زندگی شما تاثیرگذار باشه رو بدست نمیارید.

به عنوان مثال، برخی از اطلاعات بیشتر به عنوان یک کارفرما قابل استفاده است، در حالی که اطلاعات درس دیگه بیشتر برای کارمندان قابل استفاده اس. برخی اطلاعات برای کسانیه که در دفتر گروهی کار میکنن و برخی برای کسایی که خارج از این فضا کار میکنن ، حذف درسی که احساس می‌کنید برای شما مفید نست کار درستی نیست. همه ما می‌تونیم از اطلاعاتی که مستقیماً به ما ربط نداره چیزهایی یادبگیریم.

اگر قصد دارید در زبان بدن حرفه‌ای بشید کافیه این بخش از سایت رو حفظ باشید. توی دروس سوالاتی به از شما به عنوان تست و تمرین پرسیده میشه که از این طریق میتونید توانایی خودتون در تفسیر دیگران بسنجید. 

ما از پایه شروع می‌کنیم و به تدریج به مطالب حرفه‌ای‌تر می‌رسیم.

تفاوت دوره زبان بدن بیلیونری

مدت‌ها در حال تهیه و برسی دورهای زبان بدن از استاید برتر جهان بودیم اما در عین ناباوری هیچ‌کدام دقیق و کامل نبود ! باتوجه به بازخوردهای اینستاگرام از مخاطبان متوجه شدیم بهترین سبک اموزش ارائه مطلب با مثال تصویریه ،مشابه هایلایت‌های پیج BILIONERI با توجه به پرطرف‌بودن این سبک از آموزش و عدم وجود همچین آموزشی تصمیم به ارائه زبان بدن به این سبک و به شکل جامع شدیم.

این دوره برعکس سایر دورهای اموزشی زبان‌بدن، آموزش‌ها ادغام شده با تجربیات شخص اموزش دهنده نیست! بلکه بر اساس تحقیقات علمی معتبر ارائه می‌شود. به عنوان مثال برخی ژست بسته رو به عنوان احساس ناامنی و غیره … تفسیر میکنن این در صورتیست که ممکنه به دلیل سرما یا علل دیگه باشه استفاده از کلمات متعارف زبان بدن برای هر سناریو باعث میشه تفسیرها کاملا نادرست باشه . 

چه چیزی بدست می‌آورم؟

به صورت کلی یادگیری زبان بدن روی تمام ابعاد زندگی تاثیر گذار خواهد بود. توانایی‌هایی که بعد از یادگیری زبان بدن بدست می‌آورید فراانسانی و کمی شبیه جادوست ..

  • توانایی خواندن دیگران از طریق علائم اجزای بدن
  • تشخیص فریب و دروغ
  • پی بردن به احساسات واقعی دیگران
  • توانایی متقاعد سازی با استفاده از تکنیک‌ها
  • جذابیت و اعتماد به نفس
  • موفقیت‌های ارتباطی،شغلی
  • و دها موارد دیگر از این قبیل …

نکات مهم

  • بعد از این اموزش‌ها هرگز فرد قبلی نخواهید بود
  • به سوالات پرسیده شده در دروس پاسخ دهید
  • محتوا به شکل تدریجی قرار داده میشود
  • هر روز فقط یک درس را مشاهده کنید .
  • دنبال علائم گفته شده در دیگران باشید این بهترین تمرین زبان بدن است.

در حال حاضر الفبای زبان بدن غیر فعال می‌باشد.

الفبای زبان بدن
دیدگاه خود را بنویسید

    به نظر من جامع کلمه مناسبی برای این دوره نیست این یک دایره المعارف از رازهایی برای خوندن دیگرانه ، یک در خواست از شما دارم اینه که گاهی ما نیاز داریم برای یا اوری به این دوره روجوع کنیم، مثل یک وکیل که به یادآوری قوانین قبل از دادگاه نیاز داره .. اشتراک مادام العمر ارائه کنید تا همیشه بتونیم به این مطالب دسترسی داشته باشیم هر قیمتی داشته باشه من حاضر به پرداخت هزینه هستم.

    سلام برسی کنید ببنید به سایت ورود کردید یا خیر ، برای برسی و رفع مشکل با پشتیبانی در ارتباط باشید.

    سلام وقت بخیر ، ممنونم از نظرتون شما چند ساعت پیش درحالی اشتراک سایت رو تهیه کردید که ما قصد داشتیم تخفیفی رو روی اشتراک اعمال کنیم لطفا برای پیگیری و دریافت هدیه با پشتیبانی واتس‌اپ و تلگرام در تماس باشید.

    سلام ، منظور شما از خیلی وقت چه مدت هست دوره دائما در حال بروزسانی هست.

    2 سالی هست توی این حوزه تحقیقات میکنم و اشتراک سایت شما رو به همین منظور تهیه کردم ، امروز درس مربوط به چشم رو مشاهده کردم کامل بودن این درس و ذکر مثال ها نشان از سخاوت بی دریغ مدرس در اموزش هست ،ممنون از دست اندر کاران

    با سلام و احترام پیشنهاد شما برسی میشه (در نظر داشته باشید توی دوره زبان بدن دکمه بازگشت به صفحه اصلی یا معرفی دوره وجود داره در انتهای هر درس قرار داده شده).

    باتشکر از سایت خوب بیلیونری برای ارائه این دوره.
    با دیدن این دوره متوجه میشید که طرف مقابل چی توچنته‌اش داره همراه با مثال ویدیویی که به شدت جذاب کرده این اموزش .

    متوجه حرکات دیگران میشی که متوجه افکارشان نسبت به خودت میشی .

    همین امروز درس حالات چهره را تمام کردم گفتم برای قدردانی از زحمات شما هم نظرم را بگم و هم کمکی به معرفی دوره کرده باشم

    من تو بانک به حرکات افراد توجه کردم و این واقعا احساس بی‌نظیریه که بتونی بفهمی کناریت به چی فکر میکنه دوره بسیار پرقدرتیه در زمینه body language با خوندن و دیدن این مطالب دیگه به نظرم هیچ سوالی نمی‌مونه در بحث ارتباط و تعامل با استفاده از زبان بدن سپاس

    سلام هر در حال بروزرسانی هستیم به عنوان مثال امروز 2درس جدید قرار داده شده، هر درسی که قرار داده میشه رنگ درس از سفید به ابی تغیر میکنه .

    سلام به همه
    تازه دوره زبان بدن رو شروع کردم
    خوشحالم واقعا، جذاب شروع شد، علی الخصوص قسمت فیلم 10 دقیقه از خود
    احساس میکنم تو مسیر درستی قدم برداشتم
    ممنون از بیلیونری

    ممنونم از نظر شما، قصد داریم این دوره رو به جامع ترین مرجع اموزشی و رهنمای زبان بدن تبدیل کنیم نظرات شما بسیار کمک کننده است.

    سلام ، خیر . این اموزش یعنی زبان بدن صرفا متن نیست و یک دوره مولتی مدیاست که شامل توضیح روی تصاویر ، ویدیو ، ازمونها … ولی بیس اموزش متنه مثال ها ویدیو و تصویریه.

    سلام. ممنون از لطف و انرژی مثبت شما.

    سلام و خسته نباشید
    فصلهای سه و بعد از اون رو چه زمانی وارد سایت میکنید من روی هر کدوم که کلیک میکنم میزنه به زودی
    ممنونم از دوره‌ی عالیتون

    سلام وقت بخیر سایت نیاز به یک بروزسانی کامل یا به عبارتی بازطراحی داره این بروزرسانی تکمیل بشه هر ماه 2 یا 3 فصل قرار داده میشه.

شروع فصل 7 زبان بدن با موضوع فضا و قلمرو

3174190

برای دسترسی باید اشتــراک ویــژه داشته باشید
اگر اشتراک دارید وارد حساب کاربری خود شوید.